Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás és fizetés

Fizetési módok:

Személyes átvétel készpénzben üzleteinkben: Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó jászberényi, vagy budapesti üzletünkben fizeti meg a termék vételárát készpénzben, vagy bankkártyával. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.

Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor.

Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg bankszámlánkon történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

 

Szállítási költség: FIGYELEM! SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEINK FRISSÍTÉSE FOLYAMATBAN VAN!

Szállítási költség a megrendelés tömegétől függően Magyarország egész területén egységes.

Alábbi táblázatban felsorolt díjak tájékoztató jellegűek, pontos szállítási költséget a rendelés visszaigazoláson tüntetjük fel, amely tartalmazza az esetleges többletszolgáltatások díjait, mint pl. Terjedelmes árukezelés, Törékeny kezelés stb.

Csomag tömeg

 Bruttó Alapdíj/csomag

0,000 - 1,000 kg

 Ft

1,001 - 2,000 kg

 Ft

2,001 - 3,000 kg

 Ft

3,001 - 4,000 kg

 Ft

4,001 - 5,000 kg

 Ft

5,001 - 10,000 kg

 Ft

10,001 - 15,000 kg

 Ft

15,001 - 20,000 kg

 Ft

20,001 - 25,000 kg

 Ft

25,001 - 30,000 kg

 Ft

30,001 - 35,000 kg

 Ft

35,001 - 40,000 kg

 Ft

 

 

Raklapos áruszállítás bruttó alap költsége:  Ft/raklap.

Szállítást háztól-házig vállaljuk.Az áru lakásba történő elhelyezéséről a vevőnek kell gondoskodnia. 

 

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

 

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet) a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

 

Szállítási határidő:

A termékek szállítási ideje rendelésenként változó. A készleten lévő termékeket 2-3 munkanapon belül, a raktáron nem tartott termékeket pedig azok web áruházunkba történő beérkezését követően szállítjuk. A szállítás időpontját és feltételeit minden esetben a megrendelést követően e-mailen, vagy telefonon egyeztetjük.

A kiszállítás előtti napon telefonon és e-mailben értesítjük Önt a csomag feladásáról.  Természetesen minden szállításnak külön költsége van. A termék beérkezéséről rendszerünk automatikusan e-mailben értesíti Önt.

A csomagok kiszállítását futárszolgálatunk végzi Magyarország egész területén a megadott szállítási címre munkaidőben 07:30-17:00 óra között. Szombaton és vasárnap nincs kiszállítás. A termékek kézbesítését kétszer kísérli meg a futárszolgálat két egymást követő munkanapon. Ha sikertelen az átvétel, akkor is köteles a vásárló kifizetni a szállítási költséget. A megrendelések kézbesítése előtt egy-két órával a futár a megadott telefonszámon értesíti a vásárlót a termékek érkezéséről.

A megrendelések kiszállítása során előfordulhatnak rendkívüli esetek, amelyek késedelmet okozhatnak, mint pld. időjárási tényezők, közlekedési tényezők stb. Ilyen esetekben türelmüket és elnézésüket kérjük. Ha a csomagot nem kapja meg az általunk visszaigazolt időponton túl 2 munkanappal, akkor haladéktalanul jelezze azt vevőszolgálati munkatársainknak.

Gerőcs Kerámia Webáruház a legnagyobb gonddal csomagolja és adja fel hibátlan, leellenőrzött termékeit. Kizárólag hibátlan, ellenőrzött termékeket indítunk útnak. Sajnos a legnagyobb precizitás ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés. Természetesen a rajtunk kívül álló okból eredő problémákat is kezeljük. Ennek érdekében kérjük tegye a következőket, mert kizárólag az utasítások betartásával tudjuk kezelni a szállítással kapcsolatos panaszokat. Az átvételt követően ellenőrizze a termékek sértetlenségét. A szállító - az Ön kérésére - megvárhatja, amíg kibontja és leellenőrzi, de erre nem kötelezhető. Amennyiben a termék megsérült szállítás közben, összetört, hibás vagy hiányos helyszínen töltsön ki erről egy jegyzőkönyvet. Amennyiben a futár már távozott, akkor keresse fel a helyileg illetékes postahivatalt és kérje a jegyzőkönyv felvételét, majd jelezze vevőszolgálatunknak telefonon vagy írásban panaszát. Csakis ennek a jegyzőkönyvnek a megléte esetén tudunk panaszt elfogadni. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban terméket kicserélni, pótolni és reklamációt elfogadni.

Kérjük, a leírtak betartását, mivel az átvételt követően a jegyzőkönyv hiányában Ön nem tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék, nem-e Ön ejtette le, törte össze az átvételt követően. A számlán szerepel minden tétel, amit megrendelt, de ha Ön úgy találja, hogy nem érkezett meg minden, erről is jegyzőkönyvet kell készítenie. Ez a hivatalos eljárás eltarthat néhány munkanapig, de vevőszolgálati munkatársaink a gyors és rugalmas ügyintézést képviselik.

Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető, illetve az adatainál a telefonszámát is adja meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a szállító felvehesse Önnel telefonon a kapcsolatot. A kiszállítási értesítőt követő munkanapon a csomagazonosító szám segítségével Ön is érdeklődhet a csomag állapotáról a vevőszolgálatunkon.

A kiszállítás során a termék átadásakor a Vevő (címzett) felel a termék átvételéért.
Amennyiben az építési helyszín behajtási engedélyhez kötött övezetben található, ezt a cégünknek jeleznie kell. A behajtási engedély beszerzése és fuvarozó részére történő átadása a Vevő feladata. A Vevő köteles gondoskodni arról, hogy a behajtási engedélyt legkésőbb a behajtás megkezdését megelőzően átadja a fuvarozást végző részére.
A házhoz szállítás és a telken belüli talajra történő lerakodás csak olyan szilárd útburkolaton lehetséges, mely közlekedésére is alkalmas, illetve lehetővé teszi a termék biztonságos, törésmentes elhelyezését.
Ha a megadott szállítási cím 40t/ 25 t össztömegű járműszerelvény vagy ennél kisebb meghatározott szállító eszköz közlekedésére, illetve a biztonságos lerakodásra alkalmatlan, vagy a behajtási engedély legkésőbb a tervezett behajtás megkezdése előtt nem kerül a fuvarozást végző részére átadásra, úgy a Vevő köteles más lerakodóhelyről saját költségére gondoskodni, és az ezzel kapcsolatban felmerült szállítási többletköltségeket cégünk részére megtéríteni. A Vevő győződjön meg arról, hogy a szállításnak vagy lerakodásnak nincs akadálya, amennyiben van tájékoztassa cégünket.
Ha a teljesítés a jelen pontban említett okok miatt meghiúsul, az újbóli kiszállítást csak a Vevő költségére ismételjük meg. Ez esetben a Vevőnek az újbóli kiszállítási költségét előzetesen (a szállítás megkezdése előtt) meg kell fizetnie cégünk részére.
Amennyiben a Vevő kötelezettsége ellenére nem jelzi a gépjárművontatóra történő rakodási igényét, akkor az ebből eredő pluszköltség a Vevőt terheli.
A szerződésszerű teljesítés elismerése úgy történik, hogy a Vevő (címzett), vagy képviselője a szállítólevelet szállítás megtörténtekor aláírja.
A szállításkor az áru átvételekor a Vevőnek (címzettnek), vagy képviselőjének a helyszínen jelen kell lennie. Amennyiben a Vevő (címzett) nincs jelen az áru átvételekor és képviseletéről sem gondoskodott, úgy az a Vevő kockázatát képezi. Ha a konkrét szállítási napon a Vevő vagy képviselője az átvételnél személyesen - erre irányuló kötelezettsége ellenére - nem jelenik meg, és képviseletéről sem gondoskodott, a szerződésszerű teljesítést a termék lerakásával megtörténtnek tekintjük.
A szállításból eredő esetleges töréskárt a Vevő (címzett) köteles a szállítólevélen feltüntetni, illetve ha az átvételnél sem vevő, sem képviselője nincs jelen, az esetleges töréskárt fényképekkel, de legkésőbb 3 munkanapon belül írásban bejelenteni. Ezen határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.
A Vevő (címzett) köteles a törött darabokat a kárigény jogosságának megállapításáig megszámolható és ellenőrizhető állapotban a lerakás helyszínén megőrizni.